• Prezentácia
  • Cenník
  • Inovácia
  • Atmosféra reštaurácie
3.7/5Celkové skóre

Rýchle zhrnutie

JUMP STREET je jednou z mála "štýlových" podnikov, ktoré sa snažia prilákať hlavne mladých ľudí ku svojím burgrom. Oku tu polahodí nie jeden burger. Ponuku majú skromnejšiu no nepohrdnú ani vegetariáni. Okrem burgrov tu nájdete aj pár iných streetfood pochúťok. Skvele ozdobené jedlá, skvelo vyzerajúci podnik a rukavice ku burgrom sa rozhodne vpíšu do vašej pamäti.

Špecifikácie
  • Burger žemľa:
  • Hovädzie mäso:
  • Cheddar:
  • Šalát:
  • Paradajka:
  • Kyslá uhorka:
  • Slanina:
Plusy
  • Lokalita reštaurácie
  • Zaujímavý štýl
Zápory
  • Blízkosť stolov v reštaurácií
  • Hlučnosť v reštaurácií
  • Vyššie ceny
  • Nie veľmi chutné prílohy

Naše hlavné mesto disponuje podstatne širokým spektrom prevádzok s burgrami aj preto sa pozrieme na jednu z nich. Jump street je jednou z reštaurácií kde nenájdete len street foodové jedlá ako sú burgre, wrapy alebo hranolky. Prezentuje sa najme štýlom v podobe niečoho extra či špeciálneho. Reštaurácia sa nachádza netradične, pod úrovňou mestských komunikácií, je veľmi tmavá a aj WC je čierne, teda sú tak povediac niečím špeciálny. Atmosféra v podniku môže miestami pripomínať disco klub, dokonca ja vekový priemer personálu vyzerá byť pod 30kou.

Jedálny lístok

Ponuka jedál je v skutku menšia a predsa často platí „menej je viac“. Jedálny lístok obsahuje vegetariánske a aj vegánske jedlá, teda nebude problém si tu vybrať. Klasikou sú rozhodne hovädzie burgre. Najviac do oka vám môže padnúť „GOLD Burger“ kde by údajne malo byť na vrchu jedlé zlato, žiaľ to sa vo vode nerozpúšťa, ako tomu bolo v prípade dekorácie na burgry v Jump street. Malé sklamanie by nemuselo až tak veľmi odradiť v prípade skvelého burgru, žiaľ mäso bolo len stredne prepečené, bez zisťovania ako veľmi ho chce mať zákazník prepečené. Hranolky… v tomto prípade je lepšie ich nemať. Ak milujete batátové hranoly, tu ich rozhodne vynechajte a dajte si radšej tie obyčajné, označované ako „steakové“. Batátové hranolky boli neposolené bez chuti a ani sladké neboli, ako sa zvykne očakávať.

Samotný burger mal ako prvé nedostatky vo falošnom jedlom zlate no tam to žiaľ neskončilo. Ako prvý chuťový nedostatok bola rozhodne žemľa, mazlavá v úsťach, s chuťou ako žemľa počas „amerického týždňa“ v potravinách. Mäso vôbec chuťovo nevyniklo. Aspoň že zeleninka bola chutná a šťavnatá. Na môj vkus bol aj slanina slabo prepečená. Na obrázku by oči jedli a hodnotili 10 z 10 no ostatné zmyslové orgány mi toto hodnotenie úplne vyvrátili. Aspoň „vlajočka nesmela chýbať a tým pádom vám všetko len tak rýchlo nevypadne po prvom hryze.